Klantendienst Hoe werkt het ?  Betaling Je aankopen betalen doe je online via Bancontact, Visa of Mastercard. Uiteraard is betaling per bankoverschrijving ook mogelijk. Hou er wel rekening mee dat een betaling per bankoverschrijving enkele dagen verwerking nodig heeft alvorens wij het geld ontvangen. Hierdoor verloopt de verzending ietsje trager. Veilige betalingswijzen De rechtstreekse betalingen via bancontact/mister cash,of via creditcard verlopen in een streng beveiligde omgeving. Hiervoor werken wij samen met een externe partner (Ogone) die gespecialiseerd is in volkomen veilige betalingen via het internet. U kan ook betalen via overschrijving op ons rekeningnummer IBAN BE31 3850 2632 5055 met BIC BBRUBEBB.  Graag met referentie van uw bestelling. Wanneer uw betaling is geslaagd, ontvangt u eerst een automatische bevestigingsmail. De bestelling wordt nadien door ons gecontroleerd. Als uw betaling en bestelling is goedgekeurd, dan ontvangt u van ons een bevestiging die uw bestelling definitief maakt. Als u betaalt via bancontact/mister cash of via een creditcard,dan hebben wij direct een bevestiging van uw betaling. Als u betaalt per bankoverschrijving dan komt de bevestiging over het algemeen binnen 1 tot 3 werkdagen. Verzending Van zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je pakje zorgvuldig verpakt en verzonden. Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef dit gewoon even aan bij de bevestiging van je bestelling. Wij verpakken ieder pakje alsof het een kado is, want bij ons is het iedere dag feest ! Voeg je nog graag een persoonlijke boodschap toe ? Ook dat kan !  Geef je boodschap in op het afreken-scherm, bij “opmerkingen” Leveringstermijn Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?  Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt het pakketje opgestuurd. De meeste artikelen zijn bij ons voorradig.  Leveringen in België worden via bPost binnen de 3 werkdagen geleverd.  Voor leveringen buiten België rekent u best ongeveer 5 werkdagen.  Is uw bestelling uitzonderlijk toch niet op voorraad, dan brengen wij u daar zo vlug mogelijk van op de hoogte. We kunnen je bestelling ook later opsturen. Dit kan interessant zijn indien je bijvoorbeeld met vakantie vertrekt. Je kan dit uitstel aanvragen door dit in de opmerking bij de bestelling te vermelden, of ook per email. We hebben ook een andere interessante mogelijkheid: je kan het pakje laten afleveren op een ander adres dan jouw standaard-adres. Je kan dit adres kiezen of ingeven tijdens je bestelling, op het scherm waar je bepaalt waar het pakje moet afgeleverd worden. Klantenkaart Per aankoopschijf van € 20 ontvang je 1 spaarpunt op je klantenkaart. Als je 10 punten verzameld hebt, dan kan je ze bij je volgende aankoop inruilen tegen € 10 korting (op de artikelprijzen). Het puntensysteem is niet geldig op artikels die deel uitmaken van een promotie. Log in en bepaal in uw winkelmand-scherm, hoeveel spaarpunten u wenst te gebruiken. Je kan de status van uw kortingen altijd bekijken op ‘mijn account’. Tell a friend Wij appreciëren uw reclame en aanbevelingen voor onze site!  Onder ‘mijn account’ kunt u op ‘mijn uitnodigingen klikken. Hier kan u een link en een eventuele boodschap doormailen naar vrienden of kennissen. Van zodra een vriend(in) via deze link, Sil en Sander bezoekt en een eerste bestelling doet, belonen wij jou met een extraatje van 2 punten, Let wel, uw vriend(in) dient uitdrukkelijk via deze doorgemailde link, Sil en Sander te bezoeken.  Deze link bevat immers uw referentie-gegevens. Retourneren U kunt uw  bestelling bij Sil en Sander vanzelfsprekend retour sturen. U gaat als volgt te werk:  u stuurt ons een mail waarin u verwittigt dat het artikel niet voldoet.  Wij sturen u daarop een bevestigingsmail met uw tegoedcode, die u bij uw retourzending voegt.  Deze stuurt u op, voldoende gefrankeerd, naar Sil en Sander, Koolskampstraat 10, 8750 Zwevezele- België.  Via onze webwinkel kunt u kijken of er een ander product op voorraad  is en deze kunt u vervolgens bestellen en betalen met uw tegoed-code.   Indien u dit wenst kunnen we u het bedrag (exclusief verzendingskosten) terugstorten.  U stuurt ons de producten en de verpakking in originele, onbeschadigde en ongeopende staat terug.   Indien wij vaststellen dat dit niet zo is, kunnen wij helaas niet omruilen of terugstorten.